"Zaznaczając dowolne z poniższych pól znakiem „V”, wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195a, 02-222 Warszawa oraz Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) w celach usprawnienia i polepszenia jakości sprzedaży i obsługi produktów Microsoft i spółek z grupy Microsoft, a także w celach statystycznych i marketingowych tych produktów, w szczególności przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych z których korzystam. Na zasadach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zbieranie Pani/Pana danych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195A oraz od Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na używanie przez Microsoft telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, z których korzystam, dla celów marketingu bezpośredniego."

Cyfrowa Transformacja w Handlu Detalicznym

czyli opinie ekspertów o trendach i rozwiązaniach dedykowanych branży

W trakcie cyklu debat z ekspertami, na przykładach z polskiego rynku, przeanalizujemy potencjał dostępnych rozwiązań i innowacji. Także podpowiemy, jak dzięki cyfrowej transformacji zwiększyć zaangażowanie klientów i pracowników, zoptymalizować koszty poprzez optymalizację procesów czy wdrożyć nowe modele biznesowe. Dostęp do debat jest bezpłatny. Wymagana jest jedynie rejestracja. Sprawdź kalendarz spotkań i obejrzyj interesujące Cię nagranie.

Obejrzyj skrót

Cyfrowa Transformacja
w Handlu Detalicznym

Czas trwania: 60 min

Uzyskaj dostęp
https://nowoczesnyhandelvideo.streaming.mediaservices.windows.net/a4503f70-22ac-410b-926a-79de2c80b726/MICROSOFT_ZAJAWKA_1.ism/manifest
Generic placeholder image

Jak zbudować strategię cyfrowej transformacji, od czego zacząć

Generic placeholder image

Jak zwiększyć zaangażowanie klientów oraz zoptymalizować koszty i procesy

Generic placeholder image

Przykłady wdrożeń z segmentu handlu detalicznego


"Cyfrowa transformacja, to dostarczanie, zbieranie, przetwarzanie informacji, umiejętność wyciągania wniosków i informacji ważnych, po to, aby lepiej zrozumieć klienta, dostosować produkt, zmotywować własny personel i lepiej zoptymalizować procesy. Przez to, że świat nieustannie przyspiesza i coraz więcej informacji posiadamy, firmy muszą reagować na zachodzące tendencje."

Tomasz Malicki Prezes Zarządu Gino Rossi, Simple CP

Eksperci

Tomasz Malicki

Prezes Zarządu Gino Rossi, Simple CP

Julian Głowniak

Szef Systemów Wsparcia Biznesu, Grupa Polpharma

Jarosław Królewski

CEO Synerise, AGH w Krakowie

Janusz Pribulka

CEO Sagra Technology

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft

Obejrzyj skrót

Cyfrowa Transformacja
dla Producentów Dóbr

Czas trwania: 60 min

Uzyskaj dostęp
https://nowoczesnyhandelvideo.streaming.mediaservices.windows.net/f5e5f324-960a-46b5-8d48-b41ed0189c0d/MICROSOFT_ZAJAWKA_NR_2.ism/manifest
Generic placeholder image

Jak zminimalizować czas wprowadzania produktów i usług na rynek

Generic placeholder image

Jak skutecznie zarządzać łańcuchem dostaw

Generic placeholder image

Jak projektować i monitorować rotację produktów


"Kanały komunikacji sprzedaży ciągle się mnożą. Coraz więcej firm chce sprzedawać produkty, w związku z tym samo dostarczenie produktu do punktu sprzedaży nie jest już wystarczające. To, co jest w tej chwili bardzo ważne, to wiedza o tym, co dzieje się z produktem po zakupie. Ma to związek z kategorią długotrwałej wartości klienta."

Łukasz Kosuniak B2B Marketing Manager, Samsung

Eksperci

Julian Głowniak

Szef Systemów Wsparcia Biznesu, Grupa Polpharma

Dobromir Ciaś

CEO EDGE NPD

Łukasz Kosuniak

B2B Marketing Manager, Samsung

Janusz Pribulka

CEO Sagra Technology

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft

Obejrzyj skrót

Cyfrowa Transformacja
Przestrzeni Handlowych

Czas trwania: 60 min

Uzyskaj dostęp
https://nowoczesnyhandelstorage.blob.core.windows.net/asset-58ffb12f-1b5c-4582-bf83-4b5380fcf515/MICROSOFT ZAJAWKA NR 3 Przestrzenie Handlowe.mp4?sv=2015-07-08&sr=c&si=e215286b-0550-466f-a849-46c9d66f97fa&sig=RMCxHxy0iCpLSVk5YHCq94k5Sx2ZYKmOFXmp6cvIFxs%3D&st=2017-06-21T14%3A20%3A09Z&se=2117-06-21T14%3A20%3A09Z
Generic placeholder image

Jak zaprojektować nowoczesną przestrzeń handlową dostosowaną do oczekiwań klienta

Generic placeholder image

Jak monitorować i zrozumieć zachowania klientów w przestrzeni handlowej

Generic placeholder image

Jak zwiększać wartość koszyka zakupowego klienta


"Jeszcze kilka lat temu, głównym wyposażeniem sklepu były regały sklepowe i boxy kasowe. W tym momencie zmierzamy w stronę ekosystemu. Przykładem może być wózek, który komunikuje się z klientem czy półkę, która informuje o tym, jaki towar został zdjęty i kiedy powinien zostać dostarczony. Z jednej strony możemy pozyskiwać informacje, a z drugiej informować klienta o atrakcyjnych dla niego ofertach."

Marcin Bajson Director of Research and Development, Mago

Eksperci

Marcin Bajson

Director of Research and Development, Mago

Marcin Duda

Head of Digital, Multikino Media

Krzysztof Łuczak

CEO, Proxi.Cloud

Krzysztof Rozpara

Dyrektor ds. Technologii, Strategix

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft

Obejrzyj skrót

Cyfrowa Transformacja
kanału Online

Czas trwania: 60 min

Uzyskaj dostęp
https://nowoczesnyhandelstorage.blob.core.windows.net/asset-f8ed28f8-7e15-4051-92ec-7a2c8f40f046/MICROSOFT%20ZAJAWKA%20NR%204%20Online.mp4?sv=2015-07-08&sr=c&si=9c2fc633-4bae-49e3-ab93-6e5805825c56&sig=IiIYkaiWBLq1J9P0Jz4M10rHQYLhJA6cGM%2BXYOLBhYs%3D&st=2017-06-21T14%3A20%3A38Z&se=2117-06-21T14%3A20%3A38Z
Generic placeholder image

Jak wykorzystać kanały online do promocji i sprzedaży produktów

Generic placeholder image

eCommerce w kanale B2C i B2B co, jak i dlaczego

Generic placeholder image

Personalizacja treści w kanałach online


"Trendy rozwoju e-commerce dotyczą na pewno użycia głosu w sprzedaży. Zmiana ta jest dużym wyzwaniem dla dostawców danego rozwiązania i wiąże się z dołączeniem kolejnego interfejsu dla użytkownika. Dodatkowo rozwój druku 3D, który umożliwi klientowi zamówienie oraz wydrukowanie produktu w najbliższym dla niego warsztacie. Ważną rolę odegra również Internet of Things, który wpłynie na skrócenie procesu zakupu u klienta."

Roman Baluta CEO, Orba

Eksperci

Agata Pichelska

Project Manager, Projekt Veterinaro, Pupil

Jacek Kotur

E-commerce Manager, Stalgast

Tomasz Brożyna

Co-founder, Vintom

Roman Baluta

CEO, Orba

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft

Obejrzyj skrót

Cyfrowa Transformacja
Omnichannel

Czas trwania: 60 min

Uzyskaj dostęp
https://nowoczesnyhandelstorage.blob.core.windows.net/asset-74c75f96-bf16-4e31-acfc-12a02b9b4985/MICROSOFT%20ZAJAWKA%20NR%205%20Omnichannel.mp4?sv=2015-07-08&sr=c&si=19749f61-280e-4964-a6e4-ec2ddd3fa56b&sig=xa%2Fmp3hWppVu0zIXdxezdkQ7e4KdvpPvXsUliwrZP2o%3D&st=2017-06-21T14%3A21%3A15Z&se=2117-06-21T14%3A21%3A15Z
Generic placeholder image

E-sklep vs. POS - razem czy osobno

Generic placeholder image

Jak faktycznie przebiega proces integracji kanałów sprzedaży w największych sieciach handlowych w Polsce

Generic placeholder image

Od czego zacząć budowę strategii omnichannel


"Omnichannel pozwala dotrzeć do klientów zarówno przez kanał online, jak i kanał mobilny czy sklep fizyczny. Działania omnichannel, szczególnie w handlu detalicznym, umożliwiają wykorzystanie technologii w celu zwiększenia potencjału fizycznych sklepów. Strategia oparta na omnichannel pozwala szukać synergii pomiędzy kanałami, co sprawia, że efekt końcowy prowadzonych działań na poziomie sprzedaży jest dużo bardziej pozytywny."

Artur Kończyński Manging Partner, K2 Digital Transformation

Eksperci

Artur Kończyński

Manging Partner at K2 Digital Transformation

Anna Solarek

Solution Architect MS POS

Rafał Zbirog

CIO Empik

Sławomir Bugno

Strategy & Consulting Director, Synerise

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft