"Zaznaczając dowolne z poniższych pól znakiem „V”, wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195a, 02-222 Warszawa oraz Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) w celach usprawnienia i polepszenia jakości sprzedaży i obsługi produktów Microsoft i spółek z grupy Microsoft, a także w celach statystycznych i marketingowych tych produktów, w szczególności przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych z których korzystam. Na zasadach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zbieranie Pani/Pana danych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195A oraz od Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na używanie przez Microsoft telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, z których korzystam, dla celów marketingu bezpośredniego."

Cykl debat eksperckich dla branży Handlu Detalicznego

Cyfrowa Transformacja w Handlu Detalicznym

Pierwsza debata Microsoft o Cyfrowej Rewolucji przeprowadzona z najwybitniejszymi ekspertami z branży.


Cyfrowa Transformacja dotyczy każdego biznesu i nie należy jej ignorować, jeśli chce się być konkurencyjnym na rynku. Ważne są nowe rozwiązania, wspomagające nasz kontakt z klientem. Zapraszamy do wzięcia udziału!

  • 1. Cyfrowa Transformacja w Handlu Detalicznym?
    • 1. Jak zwiększyć zaangażowanie klientów?
    • 2. Jak zwiększyć zaangażowanie i efektywność pracowników?
    • 3. Jak zoptymalizować koszty poprzez optymalizacje procesów?
    • 4. Jak zastosować nowe modele biznesowe?
  • 2. Omówienie innowacyjnych rozwiązań branżowych
  • 3. Przykłady wdrożeń w Handlu Detalicznym

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj dostęp do debaty

Chciałbym usłyszeć od Microsoft o produktach, usługach i wydarzeniach, oraz o najnowszych rozwiązaniach, wskazówkach i ekskluzywnych ofert poprzez:
* pole wymagane Proszę zapoznać się z Oświadczeniem o ochronie prywatności

Dziękujemy, sprawdź skrzynkę mailową


Generic placeholder image

Jak zbudować strategię cyfrowej transformacji, od czego zacząć

Generic placeholder image

Jak zwiększyć zaangażowanie klientów oraz zoptymalizować koszty i procesy

Generic placeholder image

Przykłady wdrożeń z segmentu handlu detalicznego


"Cyfrowa transformacja, to dostarczanie, zbieranie, przetwarzanie informacji, umiejętność wyciągania wniosków i informacji ważnych, po to, aby lepiej zrozumieć klienta, dostosować produkt, zmotywować własny personel i lepiej zoptymalizować procesy. Przez to, że świat nieustannie przyspiesza i coraz więcej informacji posiadamy, firmy muszą reagować na zachodzące tendencje."

Tomasz Malicki Prezes Zarządu Gino Rossi, Simple CP

Eksperci

Tomasz Malicki

Prezes Zarządu Gino Rossi, Simple CP

Julian Głowniak

Szef Systemów Wsparcia Biznesu, Grupa Polpharma

Jarosław Królewski

CEO Synerise, AGH w Krakowie

Janusz Pribulka

prezes Sagra Technology

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Julian Głowniak

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft


Wróć do wszystkich nagrań