"Zaznaczając dowolne z poniższych pól znakiem „V”, wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195a, 02-222 Warszawa oraz Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) w celach usprawnienia i polepszenia jakości sprzedaży i obsługi produktów Microsoft i spółek z grupy Microsoft, a także w celach statystycznych i marketingowych tych produktów, w szczególności przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych z których korzystam. Na zasadach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zbieranie Pani/Pana danych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195A oraz od Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na używanie przez Microsoft telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, z których korzystam, dla celów marketingu bezpośredniego."

Cykl debat eksperckich dla branży Handlu Detalicznego

Cyfrowa Transformacja Omnichannel

Ostatnia debata z cyklu nagrań o Cyfrowej Transformacji w Handlu Detalicznym. Dowiedz się jak możesz wprowadzić model omnichannelowy do Twojego biznesu.


Omnichannel w handlu to słowo budzące wiele skojarzeń. Na czym jednak w rzeczywistości polega integracja działań w kanałach online i offline. jaką niesie wartość? Obejrzyj nagranie!

  • 1. Czym jest Cyfrowa Transformacja w Omnichannel?
    • 1. Jak zwiększyć zaangażowanie klientów w Omnichannel?
    • 2. Jak zwiększyć zaangażowanie i efektywność pracowników w Omnichannel?
    • 3. Jak zoptymalizować koszty poprzez optymalizacje w Omnichannel?
    • 4. Nowe modele biznesowe w Omnichannel.
  • 2. Omówienie innowacyjnych rozwiązań branżowych
  • 3. Przykłady wdrożeń w Handlu Detalicznym

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj dostęp do debaty

Chciałbym usłyszeć od Microsoft o produktach, usługach i wydarzeniach, oraz o najnowszych rozwiązaniach, wskazówkach i ekskluzywnych ofert poprzez:
* pole wymagane Proszę zapoznać się z Oświadczeniem o ochronie prywatności

Dziękujemy, sprawdź skrzynkę mailową


Generic placeholder image

E-sklep vs. POS - razem czy osobno

Generic placeholder image

Jak faktycznie przebiega proces integracji kanałów sprzedaży w największych sieciach handlowych w Polsce

Generic placeholder image

Od czego zacząć budowę strategii omnichannel


Eksperci

Artur Kończyński

Manging Partner at K2 Digital Transformation

Anna Solarek

Solution Architect MS POS

Rafał Zbirog

CIO Empik

Sławomir Bugno

Strategy & Consulting Director, Synerise

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft


Wróć do wszystkich nagrań