"Zaznaczając dowolne z poniższych pól znakiem „V”, wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195a, 02-222 Warszawa oraz Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) w celach usprawnienia i polepszenia jakości sprzedaży i obsługi produktów Microsoft i spółek z grupy Microsoft, a także w celach statystycznych i marketingowych tych produktów, w szczególności przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych z których korzystam. Na zasadach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zbieranie Pani/Pana danych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195A oraz od Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na używanie przez Microsoft telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, z których korzystam, dla celów marketingu bezpośredniego."

Cykl debat eksperckich dla branży Handlu Detalicznego

Cyfrowa Transformacja kanału Online

Zapraszamy Cię do wysłuchania debaty, w której nasi eksperci dokonają przeglądu i ewaluacji dostępnych rozwiązań technologicznych w branży.


Dowiedz się jak wygląda Cyfrowa Rewolucja w branży e-commerce i jak zwiększenie efektywności działań marketingowych przekłada się na wzrost sprzedaży.

  • 1. Czym jest Cyfrowa Transformacja w kanale online?
    • 1. Jak zwiększyć zaangażowanie klientów w przestrzeniach handlowych?
    • 2. Jak zwiększyć zaangażowanie klientów w kanale online?
    • 3. Jak zoptymalizować koszty poprzez optymalizacje w kanale online?
    • 4. Nowe modele biznesowe w kanale online.
  • 2. Omówienie innowacyjnych rozwiązań branżowych
  • 3. Przykłady wdrożeń w Handlu Detalicznym

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj dostęp do debaty

Chciałbym usłyszeć od Microsoft o produktach, usługach i wydarzeniach, oraz o najnowszych rozwiązaniach, wskazówkach i ekskluzywnych ofert poprzez:
* pole wymagane Proszę zapoznać się z Oświadczeniem o ochronie prywatności

Dziękujemy, sprawdź skrzynkę mailową


Generic placeholder image

Jak wykorzystać kanały online do promocji i sprzedaży produktów

Generic placeholder image

eCommerce w kanale B2C i B2B co, jak i dlaczego

Generic placeholder image

Personalizacja treści w kanałach online


"Trendy rozwoju e-commerce dotyczą na pewno użycia głosu w sprzedaży. Zmiana ta jest dużym wyzwaniem dla dostawców danego rozwiązania i wiąże się z dołączeniem kolejnego interfejsu dla użytkownika. Dodatkowo rozwój druku 3D, który umożliwi klientowi zamówienie oraz wydrukowanie produktu w najbliższym dla niego warsztacie. Ważną rolę odegra również Internet of Things, który wpłynie na skrócenie procesu zakupu u klienta."

Roman Baluta CEO, Orba

Eksperci

Agata Pichelska

Project Manager, Projekt Veterinaro, Pupil

Jacek Kotur

E-commerce Manager, Stalgast

Tomasz Brożyna

Co-founder, Vintom

Roman Baluta

CEO, Orba

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft


Wróć do wszystkich nagrań