"Zaznaczając dowolne z poniższych pól znakiem „V”, wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195a, 02-222 Warszawa oraz Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) w celach usprawnienia i polepszenia jakości sprzedaży i obsługi produktów Microsoft i spółek z grupy Microsoft, a także w celach statystycznych i marketingowych tych produktów, w szczególności przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych z których korzystam. Na zasadach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zbieranie Pani/Pana danych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195A oraz od Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na używanie przez Microsoft telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, z których korzystam, dla celów marketingu bezpośredniego."

Cykl debat eksperckich dla branży Handlu Detalicznego

Cyfrowa Transformacja dla Producentów Dóbr

Zapraszamy na kolejną debatę Microsoft poświęconej Cyfrowej Transformacji, tym razem dla Producentów Dóbr.


Personalizacja produktu stanowi olbrzymie wyzwanie dla producentów i zwiększa trudność w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Dowiedz się jak można zyskać przewagę na rynku za pomocą cyfrowej transformacji.

  • 1. Czym jest Cyfrowa Transformacja w ujęciu Producentów Dóbr?
    • 1. Jak zwiększyć zaangażowanie klientów producentów dóbr?
    • 2. Jak zwiększyć zaangażowanie i efektywność pracowników producentów dóbr?
    • 3. Jak zoptymalizować koszty poprzez optymalizację procesów producentów dóbr?
    • 4. Jak zastosować nowe modele biznesowe?
  • 2. Omówienie innowacyjnych rozwiązań branżowych
  • 3. Przykłady wdrożeń w Handlu Detalicznym

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj dostęp do debaty

Chciałbym usłyszeć od Microsoft o produktach, usługach i wydarzeniach, oraz o najnowszych rozwiązaniach, wskazówkach i ekskluzywnych ofert poprzez:
* pole wymagane Proszę zapoznać się z Oświadczeniem o ochronie prywatności

Dziękujemy, sprawdź skrzynkę mailową


Generic placeholder image

Jak zminimalizować czas wprowadzania produktów i usług na rynek

Generic placeholder image

Jak skutecznie zarządzać łańcuchem dostaw

Generic placeholder image

Jak projektować i monitorować rotację produktów


"Kanały komunikacji sprzedaży ciągle się mnożą. Coraz więcej firm chce sprzedawać produkty, w związku z tym samo dostarczenie produktu do punktu sprzedaży nie jest już wystarczające. To, co jest w tej chwili bardzo ważne, to wiedza o tym, co dzieje się z produktem po zakupie. Ma to związek z kategorią długotrwałej wartości klienta."

Łukasz Kosuniak B2B Marketing Manager, Samsung

Eksperci

Julian Głowniak

Szef Systemów Wsparcia Biznesu, Grupa Polpharma

Dobromir Ciaś

CEO EDGE NPD

Łukasz Kosuniak

B2B Marketing Manager, Samsung

Janusz Pribulka

CEO Sagra Technology

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft


Wróć do wszystkich nagrań