"Zaznaczając dowolne z poniższych pól znakiem „V”, wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195a, 02-222 Warszawa oraz Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) w celach usprawnienia i polepszenia jakości sprzedaży i obsługi produktów Microsoft i spółek z grupy Microsoft, a także w celach statystycznych i marketingowych tych produktów, w szczególności przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych z których korzystam. Na zasadach przewidzianych przepisami o ochronie danych osobowych ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Zbieranie Pani/Pana danych odbywa się na zasadzie pełnej dobrowolności.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Microsoft sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 195A oraz od Microsoft Corporation z siedzibą w Redmond, One Microsoft Way, WA 98052-7329, USA („Microsoft”) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na używanie przez Microsoft telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, z których korzystam, dla celów marketingu bezpośredniego."

Cykl debat eksperckich dla branży Handlu Detalicznego

Cyfrowa Transformacja Przestrzeni Handlowych

Kolejna debata, z której dowiesz się jak zbierać dane o zachowaniach konsumentów i wykorzystywać je w decyzjach biznesowych.


Eksperci z branży retail podzielą się wiedzą popartą wieloletnim doświadczeniem. Poznaj narzędzia i metody personalizacji oferty handlowej i dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż. Zapraszamy do oglądania!

  • 1. Czym jest Cyfrowa Transformacja w przestrzeniach handlowych?
    • 1. Jak zwiększyć zaangażowanie klientów w przestrzeniach handlowych?
    • 2. Jak zwiększyć zaangażowanie i efektywność pracowników w przestrzeniach handlowych?
    • 3. Jak zoptymalizować koszty poprzez optymalizacje w przestrzeniach handlowych?
    • 4. Nowe modele biznesowe w przestrzeniach handlowych.
  • 2. Omówienie innowacyjnych rozwiązań branżowych
  • 3. Przykłady wdrożeń w Handlu Detalicznym

Wypełnij poniższe pola i uzyskaj dostęp do debaty

Chciałbym usłyszeć od Microsoft o produktach, usługach i wydarzeniach, oraz o najnowszych rozwiązaniach, wskazówkach i ekskluzywnych ofert poprzez:
* pole wymagane Proszę zapoznać się z Oświadczeniem o ochronie prywatności

Dziękujemy, sprawdź skrzynkę mailową


Generic placeholder image

Jak zaprojektować nowoczesną przestrzeń handlową dostosowaną do oczekiwań klienta

Generic placeholder image

Jak monitorować i zrozumieć zachowania klientów w przestrzeni handlowej

Generic placeholder image

Jak zwiększać wartość koszyka zakupowego klienta


Eksperci

Marcin Bajson

Director of Research and Development, Mago

Marcin Duda

Head of Digital, Multikino Media

Krzysztof Łuczak

CEO, Proxi.Cloud

Krzysztof Rozpara

Dyrektor ds. Technologii, Strategix

Prowadzący

Roman Młodkowski

Dyrektor Programowy, Forbes

Jarosław Sokolnicki

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Microsoft


Wróć do wszystkich nagrań